Hali.cz

Online magazín

Když se neumíte ozvat, nečekejte zázraky

Když máte den blbec
Znáte to. Ráno telefonát od rodičů, že od Vás nutně potřebují pomoc. Celé dopoledne v kanceláři s kolegy, kteří nezavřou pusu a v horším případě neustále mluví přímo o Vás. Po obědě zjistíte, že jste šéfovi odevzdali špatné podklady k blížící se uzávěrce a jako na potvoru po cestě domů začne ještě stávkovat auto. No klasika.
vysoušeč vlasů
Když se cítíme špatně, nebo jsme ve velkém stresu, máme tendenci kompenzovat tyto nepříjemné zážitky a události pocity opačnými, příjemnými, co nás naladí do pohody.
Zastavíme se v kavárně na oblíbené kapučíno, případně na dortík v cukrárně, necháme se nově ostříhat, zajdeme do posilovny, prostě uděláme něco takzvaně pro sebe.
muffiny s chili
Kolik stresu nám to ovšem způsobí, když nám přinesou kávu se špatnou příchutí, v posilovně Vám namísto požadované ženské trenérky přidělí chlapa a v kadeřnictví Vám na hlavě vytvoří něco, co sice asi odpovídá jakýmsi pochybným zásadám moderního umění (kterému sami nerozumíte, a tudíž o něj nestojíte), ovem mezi lidi se v něm vyjít skutečně nedá.
Služba, kterou jste si chtěli za těžce vydělané peníze dopřát, Vám najednou způsobuje jen další nervy. Bohužel i pro pochopitelně prožívanou nespokojenost není možné házet veškerou vinu na jejího poskytovatele. Protože v každé vzájemné interakci se zákazníkem vždy do situace vstupují minimálně dva lidé, z nich jedním jste VY SAMI.
 
Když jde všechno z kopce
Posadit se do křesla v kadeřnickém salónu, zavřít oči, relaxovat a přitom očekávat, že z několika kálo slov pronesených před samotným úkonem Váš holič bude přesně vědět, co byste si přály a za pomocí své magie Vám Vaše přání vyplní, je sice hezké, ovšem jedná se o příhodu z pohádky, nikoli z reálného života.
kávový šálek
Chcete-li za příslušnou cenu dostat to, co si přejete, je vždy nutné umět s poskytovatelem služby slušně a k věci komunikovat. Nemusíte na něj křičet ani jako malé rozmazlené dítě neustále dokola opakovat jednu větu. Musíte sledovat jeho práci a v případě podezření, že se věci neubírají správným směrem, jej dostatečně včas upozornit, že takto jste si to nepředstavovali.
U kadeřníka toto platí stejně, jako u jakékoli jiné služby, za níž coby zákazníci platíte.

Když se neumíte ozvat, nečekejte zázraky
5 (100%)1

Podobné příspěvky